Vam naročen izdelek ne ustreza? Lahko ste brez skrbi, v roku 14 dni ga lahko vrnete na naš naslov. Če je z izdelkom karkoli narobe, pa lahko uveljavljate neskladnost blaga ali garancijo. V nadaljevanju so podrobneje obrazložene vse tri možnosti.

 

Vračilo blaga v 14 dneh

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (fizična oseba) pravico, da v 14 dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči en dan po datumu prevzema artiklov. Odstop od pogodbe je potrebno sporočiti pisno na elektronski naslov info[@]hobistudio.si ali po navadni pošti na naslov Ivertek d.o.o., Gorenjska cesta 12b, 1215 Medvode. Za odstop od pogodbe lahko potrošnik uporabi tudi obrazec, ki je na voljo tukaj.

Vračilo prejetega blaga na sedež podjetja v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga mora vrniti najpozneje v roku 14 dni po poslanem sporočilu o dostopu od pogodbe. Naslov za vračilo izdelkov je Ivertek d.o.o., Gorenjska cesta 12b, 1215 Medvode. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo. Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga.

Prejeto blago mora potrošnik vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen v primeru, da je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali pa se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil zato kriv kupec. Izdelka potrošnik ne more in ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe ampak sme opraviti ogled in preizkus prejetega izdelka zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Zato vam priporočamo, da ste pri ravnanju s kupljenimi izdelki previdni, če niste povsem prepričani, da vam ustrezajo.

Odstop od pogodbe ni možen pri blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe kupcu vrne vsa prejeta plačila. Vračilo prejetih plačil lahko podjetje zadrži do prevzema vrnjenega blaga oziroma dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Podjetje vrne prejeta plačila z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Jamstvo za skladnost blaga

V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da:

  • zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
  • zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Potrošnik lahko torej najprej zahteva popravilo ali zamenjavo blaga z novim in brezhibnim. Šele če prodajalec tega ne izpolni, potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje ali vračilo celotne kupnine (odstop od pogodbe).

Več o pogojih za uveljavljanje neskladnosti blaga si lahko preberete v splošnih pogojih poslovanja, ki so objavljeni tukaj: https://hobistudio.si/splosni-pogoji/.

Obrazec za prijavo neskladnosti blaga pa je dostopen tukaj.

Garancija 

Garancija je obveznost, s katero se podjetje zaveže, da bo izdelek brezplačno popravilo, zamenjalo ali vrnilo del ali celotno kupnino, kadar izdelek ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu. Garancija se lahko uveljavlja za tiste izdelke, za katere je garancija obvezna, in pa za tiste, za katere je bila dana prostovoljna garancija.

Garancijo potrošnik uveljavlja neposredno pri proizvajalcu oziroma pri uvozniku ali pooblaščenem servisu. Vseeno vam bomo v Hobi Studiu za izdelke z garancijo, kupljene pri nas, z veseljem pomagali pri uveljavitvi garancije.

V garancijskem roku mora kupec:

  • Izpolniti obrazec za uveljavljanje garancije, ki se nahaja tukaj.
  • Izdelek, za katerega uveljavlja garancijo, lahko pošlje prodajalcu s priporočeno pošto ali dostavno službo na naslov Ivertek d.o.o., Gorenjska cesta 12b, 1215 Medvode. Izdelek pošlje skupaj z obrazcem za uveljavljanje garancije in garancijskim listom.
  • Izdelek, za katerega uveljavlja garancijo, lahko prinese osebno na sedež podjetja na naslov Gorenjska cesta 12b, 1215 Medvode. Izdelku priloži obrazec za uveljavljanje garancije in garancijski list.

Priporočamo vam, da ste pri naročilu razreza plošč zelo pozorni in natančni, da bodo vaše meritve pravilne, saj se boste tako izognili mnogim nevšečnostim in težavam pri vašem nadaljnjem delu. Izdelek, ki bi bil napačno izdelan v našem podjetju, bomo v najkrajšem možnem času nadomestili z novim. V primeru, da kupec pri oddaji naročila razreza plošč naredi napako (npr. napaka pri merjenju), le-ta ni upravičen do reklamacije. Izdelek v tem primeru predelamo le proti plačilu.

Več o pogojih za uveljavljanje garancije si lahko preberete v splošnih pogojih poslovanja, ki so objavljeni tukaj: https://hobistudio.si/splosni-pogoji/.